Manin bike

5. 8. 2021

Manínska tiesňava bike

24. - 25. 7. 2021

Peťo navrhol bike akciu do Manína, v sobotu ráno sme sa presunuli na parkovisko v kempe. Boli sme dve autá Peťov Boxer, kde bol Jarmal, Čuli, Kinderko, Ďuro a v druhom Palino s Magdou. Zložili sme biky a vtedy Palo zistil, že zabudol baterky doma, tak sa hrali na bezbaterkáčov.

Pomaly vyrážame hore dolinou, fotíme sa v tiesňave a zastavili sme sa i na symbolickom cintoríne. Magda a Pali idú pomaly za nami. Pokračujeme smerom na Vrchteplú, kde sme si dali pivečko, podebatili s miestnymi i kukli pamätník na kopci. Pokračujeme po zelenej, neskôr žltej cyklo smerom na Súlov, nie je to strmé, následuje úsek lesom a krásny zjazd po lúke. Pri prvých domoch sme stretli Maťa Nemčeka, kočíkoval tam potomka.

V Súlove sme si dali obed a pokračovali po červenej späť. Fujtajbl, to bol kopčok, nekonečný a po tom obede, no sado maso.

Hore v sedle sme sa vyvalili do trávy. Nasledoval pekný zjazd späť do Vrchteplej, rovno na pivko. Cestou si chalani ešte odbehli na Kostelecký skalný dóm, ja som strážil biky, tie moje tretry nie su moc vhodné na skaly.

V Záskali dávame párik Plzní a pokračujeme do kempu.

Nad ránom začalo kropiť a potom už len viac a viac, naložili sme biky a pobrali sa domov.

Pékna akcia a hlavne Peťo nezostal nič dlžný svoje mokrej povesti.